Mike Jansen

“Ik ben Mike Jansen, 27 jaar oud en woonachtig in Ophoven.

Mijn betrokkenheid bij de lokale gemeenschap van Kinrooi is aanzienlijk, vooral als het gaat om activiteiten gerelateerd aan de Kinrooise kinderen en jongeren. Mijn prioriteiten liggen dan ook vanzelfsprekend in deze richting.

Binnen N-VA Kinrooi wil ik me inzetten voor de welzijnsbevordering van de kinderen en jongeren in Kinrooi. Mijn doel is om een omgeving te creëren waarin jongeren volledig geïntegreerd zijn en waar participatie van kinderen en jongeren centraal staat. Dagelijks zijn onze jeugdigen op diverse manieren betrokken bij wat er gebeurt in onze gemeente, vanuit hun eigen perspectief en ervaringen. Het is essentieel om te erkennen dat onze kinderen de toekomst van onze samenleving vormen, zelfs in het opwindend rustige Kinrooi. Samen streven we naar een gemeente waarin de stem van de jeugd gehoord wordt en waar zij actief bijdragen aan de vormgeving van hun eigen toekomst en die van de gemeenschap als geheel."