Lokaal werk

N-VA Kinrooi kiest voor een bestuur dat handelt zoals een goede huisvader met realistische voorstellen en dat rekening houdt met elke positieve inbreng van iedere inwoner.

Wij willen een gemeente (vijf kerkdorpen) die aantrekkelijk is om te wonen en te werken met uitdagingen in de directe omgeving. We zorgen ervoor dat iedere inwoner, vereniging en onderneming de kans krijgt om zich te ontwikkelen en te ontplooien. Op deze manier houden we onze jeugd en jonge gezinnen in Kinrooi en zorgen voor een aangename leefomgeving.

Reeds drie legislaturen heeft CD&V een absolute meerderheid. Een absoluut meerderheidsbeleid van ondertussen 18 jaar heeft de bestuurders en bewoners langzaam in slaap gewiegd. En dat terwijl er in onze gemeente diverse projecten zijn bijgekomen die de Kinrooienaar meermaals zijn wenkbrauwen deed fronsen.

We willen meer dynamiek in onze mooie gemeente krijgen. Daarom ijveren wij voor een nieuwe, frisse politieke wind die de nodige zuurstof brengt in Kinrooi.

N-VA Kinrooi gaat resoluut voor...

✓ Meer werkgelegenheid binnen onze gemeente;
✓ De bevordering van een gezonde ontwikkeling van de jeugd;
✓ Een doordacht verkeersbeleid;
✓ Het geven van een gehoorde stem aan onze ouderen;
✓ Het behoud van de lokale bevolking in de gemeente.

Al onze stanpunten vind u hier: https://kinrooi.n-va.be/verkiezingen/programma.

Input is altijd welkom!

Dit kan via kinrooi [at] n-va.be of via de mandatarissen en bestuursleden persoonlijk.